![]() |
Prolistujte si tento leták obchodu TESCO platný od 15.3.2023 do 21.3.2023 a podívejte se na nejnovější nabídku. Na 32 stránkách tohoto aktuálního letáku najdete to nejlepší zboží z kategorie Hypermarkety a supermarkety. Tento leták TESCO nabízí slevy na více než 581 produktů, které určitě patří mezi zboží, co rádi a často kupujete! Pokud chcete při vašem dalším nákupu v obchodě TESCO ušetřit, nezapomeňte si prolistovat tento leták celý od strany 1 až po stranu 32. Na aktuální stránce najdete akce na Gambrinus, světlé pivo, Staropramen, Budějovický Budvar, cider, Krušovice, Velkopopovický Kozel, nicméně TESCO v celém letáku nabízí mnoho dalších slev např. na Orion, Horalky, Snickers, Twix, Bounty, bílé víno, červené víno, Ryzlink rýnský, Tramín červený, Chardonnay. Pokud chcete nakupovat chytře a ušetřit podstatnou část nákladů na váš příští nákup ve vašem oblíbeném obchodě TESCO, neměli byste si nechat ujít tento leták plných skvělých cen a úžasných slev. Vracejte se na Kompas Slev každý den a nepřijdete už o žádnou skvělou akci vašich oblíbených obchodů.
Produkt | Popis |
Cena
|
---|---|---|
Krušovice, nealkoholické pivo |
Krušovice Hořké Nealko 0,5l plech - cena s Clubcard
|
|
alkohol, pivo, světlé pivo, Velkopopovický Kozel |
Velkopopovický Kozel 10, 0,5 l, sklo, světlé výčepní, - cena s Clubcard
|
|
alkohol, Krušovice, ležák, pivo |
Krušovice ležák 1,5 l PET - cena s Clubcard
|
|
alkohol, Gambrinus, pivo, světlé pivo |
Gambrinus Originál 10 0,5l plech světlé výčepní - cena s Clubcard
|
|
alkohol, pivo, Staropramen |
Staropramen 12 0,5l sklo - cena s Clubcard
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V České republice se vypije nejvíce piva v přepočtu na počet obyvatel ze všech zemí na světě. Za rok v průměru každý vypije téměř tři stovky piv.
Češi jsou největšími konzumenty piva v akci na světě
Pád Železné opony po roce 1989 umožnil v naší zemi i rozvoj soukromého podnikání a jistě vás nepřekvapí, že se to týká i vaření piva.
V České republice je v současné době celkem 67 velkých pivovarů a všechny se bez problémů uživí. To ale není zdaleka vše, do celkového výčtu musíme zařadit i minipivovary, které rovněž úspěšně prosperují. Těch je dokonce mnohem více, kupříkladu v Praze jich naleznete celkem 44, podobný počet jich je ve Středočeském kraji a celkový počet minipivovarů v České republice, které jsou v provozu, je úctyhodné číslo – 392. Necelé čtyři stovky malých soukromých pivovarů a spolu s nimi téměř sedm desítek velkých pivovarů na tak malou zemi, co se týče rozlohy a počtu obyvatel, je skutečně enormní počet.
O tom, že reklama je skutečně mocná, a hlavně přináší neomezené možnosti pro své tvůrce, by mohly hovořit plechovky s logem českého piva Kozel. Před několika lety byly právě dvě plechovky Kozel vypuštěny až do vesmíru a odtud se snášely zpět k Zemi. Musely být z pochopitelných důvodů prázdné, ale i tak byl efekt dokonalý. Plechovka na tmavé pivo se dokonce dostala téměř o kilometr výše nežli světlé. Tento úspěšný pokus o reklamní tah se ale neuskutečnil v České republice, nýbrž v Rusku. Tam se totiž jedná o nejprodávanější české pivo. A nejen tam. Podle průzkumů je Velkopopovický Kozel neoblíbenější českou značkou po celém světě. To je jistě dobrá zpráva pro milovníky Velkopopovického Kozla, kteří navíc rádi cestují. Nikdy nezůstanou bez své oblíbené značky piva. Výrobci vaří Kozla stále podle tradičních výrobních postupů s použitím kvalitních českých surovin. Právě proto dostalo pivo Kozel prestižní ocenění a je držitelem ochranné známky České pivo.