![]() |
Prolistujte si tento leták obchodu MAKRO platný od 22.6.2022 do 5.7.2022 a podívejte se na nejnovější nabídku. Na 24 stránkách tohoto aktuálního letáku najdete to nejlepší zboží z kategorie Hypermarkety a supermarkety. Tento leták MAKRO nabízí slevy na více než 568 produktů, které určitě patří mezi zboží, co rádi a často kupujete! Pokud chcete při vašem dalším nákupu v obchodě MAKRO ušetřit, nezapomeňte si prolistovat tento leták celý od strany 1 až po stranu 24. Na aktuální stránce najdete akce na světlé pivo, párky, těstoviny, zmrzlina, nanuk, Velkopopovický Kozel, Kostelecké uzeniny, nicméně MAKRO v celém letáku nabízí mnoho dalších slev např. na balkánský sýr, broskve, eidam, šunka, pomerančová šťáva. Pokud chcete nakupovat chytře a ušetřit podstatnou část nákladů na váš příští nákup ve vašem oblíbeném obchodě MAKRO, neměli byste si nechat ujít tento leták plných skvělých cen a úžasných slev. Vracejte se na Kompas Slev každý den a nepřijdete už o žádnou skvělou akci vašich oblíbených obchodů.
Produkt | Popis |
Cena
|
---|---|---|
Míša, nanuk, zmrzlina |
Míša - • všechny druhy • bal.: 50× 55 ml, 50× 45 ml, 16× 55 ml • cena za 1 ks od
|
|
javořické párky, Kostelecké uzeniny, párky |
KOSTELECKÉ UZENINY JAVOŘICKÉ PÁRKY - • bal.: cca 2,5 kg • cena za 1 kg
|
|
ARO, bezvaječné těstoviny, těstoviny |
BEZVAJEČNÉ TĚSTOVINY Aro - • všechny druhy • bal.: 6× 500 g • cena za 500 g
|
|
alkohol, ležák, pivo, světlé pivo, světlý ležák, Velkopopovický Kozel |
Velkopopovický Kozel 11 - • světlý ležák • bal.: 4× (6× 500 ml), 6× 500 ml • cena za 500 ml
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jedním z nejrozšířenějších alkoholických nápojů po celém světě je bezesporu pivo. A Česko rozhodně za světem nikterak nepokulhává. Pivo se v Českých zemích vařilo snad odnepaměti. Ale pokud bychom to chtěli pojmout trochu přesněji, pak musíme říct, že na pivu si pochutnávali už Keltové. Vypadalo a chutnalo ale docela jinak nežli to dnešní.
Vaření piva má v Českých zemích bohatou historii. Ve středověku si mohl uvařit pivo každý, kdo na to měl podmínky. Je to také doba, kdy vznikaly první pivovary.
Pokud jde o pivo chmelové, pak musíme prvenství přiznat Slovanům. Svědčí o tom listina z konce jedenáctého století, ve které český král uděluje privilegium vařit pivo klášteru vyšehradskému. V raném středověku si mohl pivo v podstatě uvařit každý měšťan. Postupně se začaly zakládat malé městské pivovary, díky nimž města více prosperovala.
O tom, že reklama je skutečně mocná, a hlavně přináší neomezené možnosti pro své tvůrce, by mohly hovořit plechovky s logem českého piva Kozel. Před několika lety byly právě dvě plechovky Kozel vypuštěny až do vesmíru a odtud se snášely zpět k Zemi. Musely být z pochopitelných důvodů prázdné, ale i tak byl efekt dokonalý. Plechovka na tmavé pivo se dokonce dostala téměř o kilometr výše nežli světlé. Tento úspěšný pokus o reklamní tah se ale neuskutečnil v České republice, nýbrž v Rusku. Tam se totiž jedná o nejprodávanější české pivo. A nejen tam. Podle průzkumů je Velkopopovický Kozel neoblíbenější českou značkou po celém světě. To je jistě dobrá zpráva pro milovníky Velkopopovického Kozla, kteří navíc rádi cestují. Nikdy nezůstanou bez své oblíbené značky piva. Výrobci vaří Kozla stále podle tradičních výrobních postupů s použitím kvalitních českých surovin. Právě proto dostalo pivo Kozel prestižní ocenění a je držitelem ochranné známky České pivo.