Je prokázáno, že žena utratí v drogerii poměrně dost peněz, zvláště když je může nakoupit ve slevě. Propracovaná strategie DM díky tomu sklízí velké úspěchy.
Vznik DM prodejen
Psal se rok 1993 a v Českých Budějovicích se otevřela první prodejna DM a začala se psát historie tohoto obchodu. Zdaleka zde nebylo tolik sortimentu a ani žádné speciální výhody, přesto svým přístupem k zákazníkům se pomalu začala množit i do jiných měst a samozřejmě nebylo ani DM v Praze. Dm active beauty svět výhod, se teprve odstartoval až v roce 2005 a DM začala s odměnami pro své zákazníky. Také rozšířila další možnosti sortimentu o kategorii biopotravin. Její rozvoj neustále pokračuje po Evropě i u nás, kdy v roce 2008 otevírá zde 150 prodejnu. V současné době jsou DM prodejny k nalezení v 15 evropských zemích a dosahují neuvěřitelných 3 600 svých poboček.
DM otevírací doba
Pokud se přeneseme do současné doby, tak sortiment, který DM drogerie nabízí je skutečně rozsáhlý. Zákazníci ocení především vypracovaný věrnostní systém Active Beauty, kdy jsou odměněny za jejich nákup body, které mohou výrazně ponížit jejich další nákup. Porci extra bodů můžete získat v každé prodejně. Stejně tak se to vztahuje i na nákup v e-shopu, pokud dojde k propojení se zákaznickou kartou. V DM je otevírací doba většinou od 8:00 do 20:00. Určitě se vyplatí navštívit pobočku DM drogerie Ostrava, DM České Budějovice, DM Liberec, DM Strakonice, DM Prostějov nebo rozsáhlou prodejnu DM drogerie v Praze. Zde konkrétně se můžete potěšit s nabídkou produktů, které vám nabídne DM Barrandov nebo například DM Strossmayerovo náměstí.
DM prodejny nabízí pohodlný nákup
Díky tomu, že DM drogerie se neustále vyvíjí a je zapojena do různých aktivit, tak se vše podstatné dozvíte přímo z jejich stránek www dm drogeriemarkt cz. Můžete tak pohodlně nakoupit online, zboží si nechat zaslat na uvedenou adresu nebo navštívit jakoukoliv prodejnu, kde můžete výhodně nakoupit s aplikací Moje DM. A rozhodně vás zde nečeká jen drogérie, ale i zdravá výživa a nabídka dalšího zajímavého sortimentu.