MAKRO - letáky, pobočky a otevírací doba

Letáky MAKRO

Kde najdete pobočky

Přečtěte si více

Pokud vlastníte firmu nebo jste přímo OSVČ, tak se vám rozhodně vyplatí být registrovaným zákazníkem společnosti Makro a získat tak řadu jiných výhod.

Makro prodejny pomáhají podnikatelům

V České republice patří do sítě Makro Cash & Carry ČR celkem třináct velkoobchodních center. Všechna jsou si podobná a to platí i ohledně velikosti, což je prodejní plocha 10 000 m2. První obchodní dům Makro zahájil činnost v Amsterdamu v roce 1968 a poté následoval se svojí nabídkou do ostatních zemí. V České republice svoji první Makro prodejnu otevřel v roce 1997 v Ostravě, kdy byla přítomna Dagmar Havlová a od generálního ředitele převzala finanční příspěvek, který putoval na řešení problémů se záplavami. Postupně se pobočky rozšiřovaly, a Makro obchod vzkvétal.

Otevírací doba v Makru

Makro nabízí velkoobchodní prodej širokého sortimentu potravinářského i nepotravinářského spotřebního zboží. Je určený pro registrované podnikatele, obchodníky, ale rovněž i subjekty, které vlastní IČ. Tomu odpovídá i balení potravin, které má více spotřebitelských balení ve fólii pro maloobchodníky a větší objemy pro gastronomii. Jak nakupovat v Makru? Na základě registrace se vystaví zákaznická karta, která umožní vstup do všech prodejen Makro Cash & Carry ČR. Poté lze postupovat stejně jako při běžném nákupu, nicméně ještě můžete být kontrolováni jak při vstupu, tak východu. Makro má otevírací dobu stejnou na všech pobočkách. Makro Brno, Liberec, Plzeň, Brno, Průhonice a další mají otevírací dobu pro své zlaté a stříbrné zákazníky od 5:00 do 21:00, pro ostatní se otevřou nákupní plochy od 8:00 hodin. Makro má otevírací dobu v neděli rovněž stejnou, jako v ostatní dny.

Makro obchod a služby zákazníkům

Skvěle funguje aplikace Moje Makro, kde jsou veškeré dostupné informace. Pokud potřebujete najít Makro Brno kontakt, není problém si snadno prodejní centrum najít a zjistit veškeré informace o něm. Můžete si zboží objednat online a vyzvednout si ho na domluveném místě. Ceny za produkty jsou stanoveny tak, aby si je mohl dovolit koupit každý podnikatel, který je bude nabízet svým klientům. Nechybí ani vlastní čerpací stanice, velmi přehledné letáky a nabídky, péče o klienty a dokonce velmi pěkně vypracované webové stránky, kde se dozvíte další potřebné informace.

Nejnovější letáky
Prodejci - hypermarkety a supermarkety